Dagen idag då

hejsan sitter nu uppe hos johan med ottilia och dom snackar om ngt om filmjölk.
haha en skön kiulle som råboer gustavsson immiterar :P'


idag så va vi på landet och skulle åka in till stan med ann men hon hade glömt bort oss så vi fick sitta och vänta i två timmar men det var underhållande :P

kom in till stan  in i duschen och äta man och sedan skulle vi träffa jossan men det blev inte så. så vi drog ner till pop och det va skit roligt jag kom på att jag e mycket mycket starkare en en thailändare som har gott på thaiboxnig i hela sitt liv ^^det gjorde inte ett dugg ont när han skulle slå mig :P
sen blev det lite mys pys under täcket, mysigt och svettigt:P
ottilia satt vid datan och skrev blogg om ni vill kolla detta kolla då in Ottiliahulti.blogg.se
och nu sitter vi hemma hos Johan, jag lovade att komma i kort kort så ja satte på mig ett par hotpants och ett linne och klackskor :) haha men han var inte så nöjd i alla fall ^^
 men men nu skall jag och johan mysa extremt mycket i sängen under täcket och ottilia kan vara med på ett hörn och nu så sitter johan och provar kläder och vi skall säga vad vi tycker :):) hihi, i morgon så får vi väl se hur det blir ottilia skall inte sova hemma hos mig så då kan ja dra tillbaka till pop men nu blev ja lite besviken på han. orka att man skall ljuga om sin ålder, ja ja, JOHAN FOR LIFE<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0