Fredag 15:17

Hejhopp!
idag har jag då varit ledig, sov kanske 10 till 11 tiummar skönt det =)
har varit inne och läst på några bloggar och haha ja skrattar bara gaybloggen den tycker jag e rätt naajs asså men när vi kommer till kissie och dessie´s bloggar asså va händer med dagens ungdomar ja va då inne på kissies som hade lagt upp något om att en tjej hade snackat om precis vad hon tyckte om deras bloggar och ja håller med henne medans kissie och dessie tycker att typ jorden går under, asså varför förstora upp läpparna och brösten när man är i 18 års åldern? det är bara så jävla patetiskt asså nej ja skall inte skriva så mycket mer om dom för ja blir flippad asså sitta och säga asså mm och skit i varje mening men sitt äckligt långa blonda löshår och säga att alla älskar dom., asså hade ja fått så hade jag fan bara satt ett skott i pannan sen va deras bloggar döda precis som dom, sattan va skönt!
va på möte idag på iv om ja skall börja där och skriva i papper och skit hoppas verkligen att jag får 5 dagar studier och inte två dagars praktik men men bara hålla tummarna och se glad ut :)
skall va med johan ikväll han slutar 22:20 men men någon film där i mellan kan man alltid trycka in, men frågan är om de e väert att dra på marknaden ändå för har fan ningen dricka och kan omöjligt fixa pengar och utköpare nu tror jag men men skit samma men sedan så kommer man höra detta om fan du missade verkligen nåpgot skit roligt men får se kanske drar ut till ottilia om det blir för tråkigt i morgon johan kanske stannar i stan men de får vi se ikväll

/HannaLindgreN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0