Lördag 10:48

Hej!
just nu så ligger jag på golvet hemma hos johan och klockan är nu mera 10:48, inte för att jag skulle gå upp till Johan frivilligt så här tidigt men men, vi skulle se på törnrosa i går men båda va så jävla trötta så vi pallade inte se klart hela :P sen lite snack sen sova.. mycket skönt!
idag skall någon ny kille flytta in och jag kommer vara helt själv med han i basen aja plus personal men jag tror jag skall sova uppe hos johan igen men jag har inte bestämmt mig en men det lär väl komma under dagen, men jag måste fan Spela Gh =) HAHA och då kommer väl ottilia ringa som vanligt och då måste man klicka för annars kan man inte koncentrera sig haha de e knas, uppdaterar runt kvällen!

/HannaLindgreN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0