Lördag 19:59

hejsan svejsan idag så sitter jag hemma hos min mamma och pappa och syster med min dator, och då kanske alla tror att jag sitter här hemma med min stationära dator men nej nej jag sitter här med min aldeles splitter nya dator :P en bärbar, haha skulden höjs hela tiden haha. men men e det någointing som man verkligen vill ha så vill man det!
fan asså måste hitta någon som kan köpa dricka tills nästa helg
 fgan då e de fest :D:D

 va inne hos malte och sixten nyss ocgh hälsade lite på burre han skulle kunna somna i mitt knä men men albin i farten hihi, nejdå sötis katten de, han e saå himmla lurvig xd
idag så var hela familjen och spoelade mini golt på knapebyn . mysigt :D:D
nej just nju känns det som om ja bara längtar till att vara på gråbo, och att få träffa poolare saknar Ottilia men men hon kommer in till stan i morogn och då skall det bli roligt vi lär sitta vid varsin dator och svära över ett grymt segt internet! men men ikväll blir det film och godis, eller bara sitta på rummet som gamla tider jag vill verkligen ha troligt nu medans jag har en helg nu eftersom det är skolkan annars

/ HannaLindgreN

Kommentarer
Postat av: En hämlig beundrare

Jag har hört ett rykte att en kanske kommer behöva flytta ut och det kan ju göra Gråbo än bättre.

2009-08-22 @ 22:47:31
Postat av: Grippsgo

de e härligt det snygging ;)

2009-08-25 @ 20:52:41
URL: http://grippsgo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0