Lördag 22:47

kvällens uppdatering som johan påminde mig om.
 sen ja skrev vad jag nu skerv det kommer jag inte ihåg just nu men men det har väl hänt ganska mycket under dagen om man skall säga så...
det flyttade in en ny kille i basen idag och nu skiter jag fullständigt i om någon personal eller någontign läser detta för detta är ren sannign vill jag bara börja att säga!
asså första intrycket går aldrig att göra om man får bara en chans! men asså snälla människa du e totalt jävla värdelös asså hela tiden min pappa betalar min pappa betalar jo men för helvete!
folk ser mig som bortskämd men de är de att dom inte vet hur saker och ting ligger till men det jag mest av allt önskar är kärlek från min mamma och pappa inte deras jävla pengar! visst man vill ha saker och ting här i livet men man kan inte få allt och det viktigaste är att man har kärlek och mat på bordet och precis detta har jag... det är bara osäkerhet att hålla på och skryta om saker och ting och om sin pappa om ja skulle skruta om min pappa så skulle det vara att jag älskar han!
 min pappa är BÄST!
Sitter uppe hos johan just nu... han vill att jag skall sitta inne vid honom men ja ville inte för de e fett varmt så sitter inne i hans vardagsrum med balkongdörren öppen. sköönt sköönt, hmm... undrar hjur detta skall gå, han verkar köpa sin kontakt med ungdomarna som bor gär nere genom att ge bort saker haha ja tack men du får inte direkt någon bättre kontakt med mig, detta kallas för utnyttning men ja soo ja skiter i vilket fan får man aldrig vara ifred så :P
men dagens var dock när ja kom ner i basen efter att varit uppe hos johan. Jag skulle ner och hämta min dator och gick införbi vardagsrummet där nere och frågade va dom kollade på för film så säger han med en gång "-Jaha skall du inte sova uppe vid Johan då?"
jaa svarar jag hahaha men fan orka en lordi nörd! man skall inte ta det som spelas på utsidan utan insidan men orkar fan inte lägga ner energi på han. nästa vecka kommer det tydligen in en ny... hoppas fan att han är mycket mycket bättre en denna killen!
Skall sova uppe hos johan i natt =)
 undrar verkligen hur detta skall gå men men klämpa på hanna :P
Ottilia hult! jag saknar dig som faan yes i moergon kommer du in till stan!!! ÄLSKAR DIG
/ HannaLindgreN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0