Måndag 13:52

Hej!
idag är det ju som sagt ingen skola för mig,
igår så sa jag faktiskt att jag ville börja skolan!
Det är faktiskt inte roligt att bara vara hemma hela dagarna, det händar så mycket med i skolan en vad det händer här hemma!
Johan har fixat matte till mig, det funkar väl även om jag inte tycker om att plugga! Han vill bara hjälpa och jag gillar det han gör!
Satt och räknade matte till 12 på natten! väldigt tråkigt men men ... vill man ha bra betyg så vill man!
Johans mål är MVG hannas mål är väl att dock kunna få VG minst man kan alltid hoppas på ett MVG men då krävs det mycket jobb från mig.
Hade bokat tvätttid till idag, inte tvättat på typ två veckor!
men har socmöte idag som förstör allting så får väl tvätta i morgon eller på onsdag, i morgon så skall jag ut till farfar och fixa den sista veden till pappa min. kanske klippa gräset åt farfar och kanske tjäna någon slant, inte helt fel nu när man e som pankast :P
Ottilia ringde mig idag hoppas verkligen inte att någon idjuut sätter stopp för henne för jag märker på henne att det är verkligen det här som hon vill!
Yess yess, dagens syslor idag:
Soc möte 15:15
laga mat 17:00
Polisen kommer hit 19:00
kanske träffa mitt doftljus idag hon har lite problem med sin dator, men men nu skall jag inte underhålla er mer

/ HannaLindgreN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0