Måndag 20:53

hejsan dagens uppdatering!
 händer  absolut ingenting ikväll, johan sitter och rättar min matte haha och klagar och skrattar haha och den andra johan säger att vi låter som om vi vore gifta i tusen år haha
ikväll så blir det kladdkaka, mums =)
 och johan Borre bjuder upp johan pettersson i sin lägenhet och jag fick faktiskt en chock faktiskt där hahahha
 och idag så ficxk jag dagens fråga om jag va tillsammans med johan igen haha som vanligt :P
sitter just nu i köket och lyssnar på min och pappas låt  [ old and wise ] i love that song!!!!
Saknar dig pappsen =)
 idag var jag duktig, jag lagade as god mat, alltså taglateller och svap och skinka och ost sås!!
och jag tog i en disktrasa =)
 pratade med charlotte och vi skall ses på onsdag hoppas vi hittar på något roligt =)


/HannaLindgreN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0