Måndag

Hejsan svejsan, just nu så sitter jag uppe hos johan vid min dator, johan e inte här utan hemma vid sin mamma och syster, kommer hog hem nästa vecka men de e chill för mig det för jag har johans nyckel  =D
kommer kännas tomt här i geekhörnan då :P haha. nej men det är skönt att man har vänner som man kan lita på och som litar på en och så vidare. igår så fick jag massage av johan :) as skönt men inte när han höll på att pilla mig på sidorna som jag hatar när någon gör och så kommer han  "- E de så jävla svårt att ligga still eller?"
haha jo ja kan säga att det va jävligt svårt att ligga still då xD
Sen ner i basen sen kom ja på att ja skulle ränsa bland mina låtar och då brukar jag alltid ha headsett men fan det va ju borta så det va bara att börja leta eftersom mitt rum va ju inte ett dugg vackert, kläder överrallt och smutsiga kläder och rena kläder men sen när jag nästan hade städat klart mitt rum så kom jag på att det låg i en väska som jag hade när jag va i alskog med Ottilia, då va man kanske irriterad men men rummet behövdes städas :P hoppas bara att jag kan hålla det så där rent nu då  =D i kväll tror jag att jag skall sova på Stjärngatan hemma vid min mamma och pappa och min gulliga lilla syster som e min storesyster  xD det där lät konstigt men men  haha men alla tror att ja e äldre en henne så de e  chill :D
 i morogn så fyller min farmor år samtidigt som jag stressar sönder mig för ja behöver pengar sen skall ja ha syrrans väska och sen skall ja hem och möta ottilia och sen måste ja tvätta och skit och sen skall ja kunna sova kläkt vilket jag tror att jag inte kommer göra eftersom man alltid har svårt att sova när det är någotnign som man ser fram i mot,sen skall jag på bup också och fixa lite papper xD
nej men vad skall men göra nu då? skall man sitta kvar eller skall man börja röra sig neråt?
igår säger jag bara raaaaaaaarw ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0