Onsdag 21.42

Hej! Kanske inte skrivit på ett tag, men känner att jag har annat att gjort! Igår så sov jag och ottilia hemma hos johan på gråbo, det var skit roligt :) igår så kollade jag på sagan om ringen den första filmen men somnade 40 minuter och idag så kollade jag på den andra och somnade 30 minuter men den sista filmen var jag helt vaken :) va hemma hos ottilia med johan en liten stund, men nu ligger jag hemma i min säng på gråbo och kollar på shrek. Skriver just nu Blogg på mobilen :p i morgon fyller jag 17 år :) det skall nog bli roligt, hoppas verkligen att jag får en bärbar dator, men men det får vi se i morgon. Skall träffa ottilia i morgon och johan han hotar med att komma hem till mig på stjärngatan med present men haha det kan han glömma, nej nu skall jag ut i köket och hämta ett glas saft och sedan fixa min säng eftersom min madrass ligger på golvet :p godnatt puss /HannaLindgreN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0