Söndag

Hejsan idag har jag och ottilia bara chillat sedan skulle vi träffa pop men han har ännu inte fört av sig :S
Ottilia skall snart med bussen hem till landet så får se om jag vågar vara med han själv, haha värsta våldtäcktsmannen xD
Självklart så vet jag ju också hur programmet ikväll blir så haha de e bara att se i morgon om hur det gick :D:D
eller ja det beror ju också på om johan skall vara här i sin lägenhet i morgon, jag har flyttat upp min dator hit bara för mitt internet inte fungerar nere i basen, hmm jävla sär internet.
David skall tydligen med till stockholm nu men men jag vet ju inte om det är sant för jag brukar så klart alltid gå på precis allting som folk säger hahaha är så jävla kass :P

Kommentarer
Postat av: A L E X A N D R A - fotoblogg.

svar: haha tack!:D

kram

2009-08-03 @ 12:57:16
URL: http://allysandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0