Tisdag 20:43

´Shuue alla!
 skolan suger som fan som vanligt, och hanna blev jävligt skoltrött redan andra dagen!
nu förtiden så sitter jag bara úppe hos Johan =)
idag så skulle en lärare hjälda mig med att komma in på en annan linje, visst anders e jävligt bra som lärare men asså vill verkligen gå bygg... känner att det är min grej. men ja känner att jag också vill gå på bygg  men ja känner mer att jag dras till bygg men men skall på möte i morgon på iv och kolla om ja kanske kan komma in på bygg och om ja inte kan det så skall jag gå ivett år till. visst det kan kännas ovärt men jag vill ju verkligen det här så då kan det vara värt att gå på iv ett år till och johan har sagt att han skall ställa upp och hjälpa mig som bara den för att jag skall komma in på bygg,
massa folk som ja känner på iv så nu finns det massor av polare där nere men när ja sa det till johan så sa han bara  mindre snack och mer verkstad typ, haha.
 jag pratade med pappa om att jag skall hoppa av denna linjen och sa tyckte att det var okej. när ja sa det till mamma så blev hon väl glad lät det som, hon tycker det är roligt att jag har planer men saken är ju det att ja säger mycket mer en vad jag gör... [ Tyvärr] emn som mamma säger man blir mer mogen under åren och hoppas verkligen att det blir som jag vill nu!

/ HannaLindgreN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0