Torsdag 12:07

Hejsan, just nu så sitter jag i skolan på donner ute i slite och har rast men skall böja igen vid kvart över...
idag har dom här i skolan bara fixat lite in till att dom skall börja eftersom dom behöver någonstans att lägga sina saker i. själv så satt jag bara och kollade på, men det skadar inte mig någonting.
skrev ut mig från skolan idag känns skönt men när man ser på lektionerna så ser man ändå vad för roligt som dom skall göra men ja känner mig säker på att jag vill gå på iv, men har inget internet ikväll så  får se om det kommer någon uppdatering i morgon...

 vi får se hur det blir massa fjortisar och lite till som går på iv nu men men som sakt jag får se hur det blir, tycker man kan sätta alla mina polare inne på iv i en och samma klass :)

/ HannaLindgreN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0