Torsdag 12:31

Hejsan idag så tänkte jag att jag skulle vakna klockan 10:00 och tänkte då att jag skulle sätta min klockan på ringning. jag vaknade visserligen men nästa gång som jag kollade på klockan så var den 10:37 shit jag hade försovit mig, men jag har ingen tid att passa men det är ändå bra att komma in i en bra rutin  så jag kommer upp tänk om det hade varit skoldag då hade jag missat bussen! idag skall jag sova på stjärt gatan eller som ottilia alltid skriver [ *gatan ]!
Mogronsnack med ottilia, vi kom inte fram till något vettigt för båda två var helt döda ^^
Ikväll ska ja träffa min syster yster! miss you! och sen skall jag sova med päädiie! my baby!<33
just nu sitter jag upp hos johan.
länktar tills vi skickar in banden så man kan få se hur man va när man va liten! de e inte ofta man får göra det haha men nu har vi ju bara en dator som funkar någelunda bra! pappas och när man sitter på pappas e man död! hahahah syrrans dator finns med och den skall vi inte ens prata om. nej nu skall ja gå och dricka vatten och kolla vidare.

/HannaLindgreN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0