Uppdateringen

Hejsan, ute i alskog idag då, allt har varit rätt så chill, förutom en sak, Ottilias farfan:(
Håller tummarna för att allt skall gå bra med han! och det tycker jag att alla ni som läser denna bloggen också skall göra!
idag när jag vaknade så drog vi och badade och åt frukost men tyvärr jag badar inte i skabbiga träsk, kalla mig för fjortis och det om ni tycker att det känns skit bra för då lär det nog kännas bra för mig också, haha jag har mina bakrunder om vatten och äckligt skit. om jag säger nära dödenupplevelse så kanske 0,9% förstår varför haha. gud vad jag älskar mitt liv, ikväll känns det som om jag bara har lust att trycka ner massa folk, och ottilia är den ända som är i huset men henne skulle jag nog inte kunna göra någonting i mot just nu för nu är det somsagt faktiskt jävlit synd om henne och speciellt hennes pappa, stackaren han har mycket att stå i just nu, men alla stöttar givetvis han till 120%
Idag så va jag och ottilia och städade i etelhem så nu är jag skuldfri =D skönt men den där satans jävla damsugaren kan bara gå och dö tycker jag den suger och nej hu, ja tror ja skall göra en blogg om hur jävla mcket jag hatar den där satans jävla damsugaren men jag tror inte att så många skulle läsa den då! jag har en hedlig läsare och det är ottilia sen så vet jag att mina päron som man brkar kalla det för också brukar läsa den ibland men då kan jag bara påpeka detta om ni nu ändå läser detta!  Mamma & Pappa Jag älskar er <3 ja självklart älskar jag min syster också, hon är som en av mina bästa vänner till skillnad mot förut för då var hon en av mina bästa ovänner, gud vad jag älskade att povisera henne haha. ingen aning ibland kan de vara så jävla kul att reta upp folk :P precis som på det humöret som jag är på ikväll.
Jag och ottilia åt på bruna dörren  jag klagade på precis allt! det sööööööööög verkligen faan stan for life, plus att det tog typ 30 minuter att få sin hamburgartallrik och sen får man bara 33 cl pepsi med no sugar haha det var inte gott, men sen när maten kom så förvantade man sig en hamburgare som typ på sibylla men haha nej man fick en hamburgare med en brun baccon på haha och ja dog av skratt och massa äckliga saker breve på tallriken så ja sa de att nästa gång som jag skall äta där skall ja fan ha med mig en amricansk hamburgardressing, hedligt och bra!
Ottilia har börjat småpacka ner lite saker till stan, gud va skönt det skall bli att min ängel skall flytta till stan igen, massa ragg i stoclholm som kanske kommer ner nu på lördag men men får se,  skall jobba på fredag också men får se hur mycket jag pallar men skall i alla fall jobba åt min farfar det lovade jag honom redan den 4 augusti.
 jag fyller år snart, bara 10 dagar kvar.
hu vad pinsamt 12 dagar kvar tills skolan börjar, just nu känns det som om ja skulle banga ur skiten!
 fett med folk ja känner ingen alla vet vem ja är alla snackar skit för man ser ut som man gör ja känner bara på mig att det kommet bli problem i den nya skolan, när jag brukar känna på mig någonting så brukar jag ha rätt också,
just nu är jag bara rädd för att jag aldrig skall sluta läspa, det gör mindre och mindre ont i tungan men vem fan vill läspa :( försöker verkligen prata tydligt medans ottilia säger att jag läspar men och mer för varje dag medans ja känner att jag inte gör det och jag kan ta ut tungan mer och mer och äta mer och mer avanserande maträtter och leka mer och mer med den, men men aja vi får väl se,

/ HannaLindgreN

Kommentarer
Postat av: ottiliahulti.blogg.se

Vet du Hanna, Det går inte och ha roligare än med dig. Är lycklig att ha dig som vän<3

2009-08-09 @ 00:04:39
Postat av: Agge

Jag älskar dig !

2009-08-09 @ 18:37:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0