Tisdag 02:17

hahahah knas på balkongen, hihi shit happends when you party naked, men men lite mer annurlunda.
 just nu så sitter jag och ottilia och läser upp precis vad vi har skrivit i våra bloggar. både hemskt och roligt att höra.
pop ville att jag skulle komma hem till han och dricka och ha sex med hans kompis, vafan e de för jävla folk!?
jajja det är bara att skita i det, orka lägga ner energi på det, det kanske inte är så jävla lätt när man e en thailändare.

Gud vad jag böjar sakna dom gamla tiderna med dig Mathias! dom tiderna är oförglömmliga!!
Saknar dig Johannes Rosendahl du är värld grymt mycket även om alla andra inte tror att vi har haft så mycket kontakt så vet du och jag hur mycket kontakt vi hade och har!

Älskar er mina killa

Ottilia hult jag älskar dig, du är en va mina bästa vänner även om jag kanske inte bevisar det varje gång men jag började verkligen tänka på det när jag satt bak på din moppe och sjöng på min största kärlek. kommer nog aldrig kunna beskriva med mina ord, men men hoppas att du kan förstå min kärlek!!

börjar sakna tiderna på baldersgatan

Ottilia tror ja sket på henens mor och fars balkong,
ps: hon e gay!

Kommentarer
Postat av: ottiliahulti.blogg.se

SKIT-Hanna, HAHA! HAHAHAHA!

pusspådi

2009-08-11 @ 15:04:53
Postat av: Grippsgo

jag sket aldrig på din balgong, man måste veta vad skämt är och inte din pundare"

puss poddi

2009-08-11 @ 18:06:01
URL: http://grippsgo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0