Måndag

Hejsan.
 Som ni kanske ser så har jag gjort om min blogg, faktiskt väldigt stolt för jag har gjort den helt själv utan hjälp, eller jo jag frågade ottilia om det va där man skulle klistra in skiten. idag har det inte varit så mycket jag vaknade kanske 20 i två idag och va trevlig mot ottilia helt otroligt! haha.¨'ä

Sen har vi bara suttit framför datorn och ugglat. min frukost idag blev då en omelett, men det blev gammla olle osten och peppar salami haha perfekt men osten luktade röv och lite till. vi hittade en spindel på ottilias rum coh hon började skrika som bara den haha jag blev iriterad för hon slog den åt mitt håll men det var ändå jävligt roligt, pratade med pappa i telefonen och snackat med han i på msn och såg han i cam :) min gulliga lilla pappa!! [ Love you] Ottilia skall storstäda sitt rum men jag evt inte hur långt hon kommer med det nu för just nu så sitter hon vid datorn :P.
Mammas dator e död hihi oväntat? [ NOT] om som vanligt så går mamma mig skulden bara för jag satt vid datorn sist och jag var bara inne på hotmail bilddagboken och facebook. alltså allt som min syster är inne på men ja va inne på mindre sidor en vad hon brukar vara. jaja jag skall inte klaga.
Negern på pattan vaknade upp och började skriva en massa skit haha wow ja e den snyggaste och sexigaste hans ögon någonsin har sätt! haha.
 Pop började leva upp också och undrade om jag ville dricka med han, visserligen så vill jag det men jag är ute i alskog nu och ottilia säger att jag inte skall dissa henne men klart man inte behöver dissa henne för man vill dricka liksom jag vet själv att hon också vill dricka, men jag vet inte hur man skall kunna övertala henne till det för hon tror att jag skall ha sex med han hela tiden men nej ottilia det skall jag inte ^^
sen om man övrtalat henne så kan man kanske sova där vafan en helt egen sägn för sig själv ju ^^
nej men nu skall ja se hur det blir. och om någon vill veta så är jag skit pissnödig så jag tror att jag dör!
och ottilia hittade just mina kallingar på hennes golv som jag gck och svor över igår haha,
tungan är mycket bättre och jag tror inte att jag läspar lika mycket, eller jaa jag vet inte haha känns inte som det ialla fall! Puss

/ HannaLindgreN

Kommentarer
Postat av: Anonym

FINBLOGG

2009-08-10 @ 23:36:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0