13 Dagar kvar!

Hejsan.
Idag varit fett nice!
Började med att sortera ALLA mina bilder i datorn över 6,92 gb, jobbigt jobbigt,
Sen drog jag med personalen och handlade på Willys och Ica maski och till en biltvätt :)
på Ica maski så fick jag ett gosedjur, en apa fett söt :)
Sen biltvätten va skit rolig men va så jävla kissnödig jobbigt nog.
Sen hem och fortsätta fixa bilderna blev klar runt 17:00 men det funkar känner mig duktig efter, men musiken kommer jag nog aldrig ta mig igenom! haha
Sen fick jag finbesök av mikaela, vi satt och snackade lite sen cyklade vi och plockade upp Ottilia som som vanligt skall ha en sallad fast idag gick den bara på 67 jag satsade på mellan 65 till 75 så jag hade rätt.
Har fått hårfärg av Pernilla idag också, slingpaket men vi skall ha den tills när jag skall färga min utväxt, men frågan är om färgen är för gammal? kanske får grön utväxt! hur kul är det egentligen :)
Sen nu så sitter jag och Mikaela och Ottilia med var sin dator, jätte sociala vi är men det funkar,
Ottilia skall sova här i natt och Mikaela skall hem sen vid 12 snåret tråkigt nog.
13 Dagar kvar!

/Hanna Lindgren.

Kommentarer
Postat av: mappe

fett nice med nya designen ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0