Allt känns inte perfekt längre!

Hejsan!
 Hemma hos mamma och pappa just nu! Va på bupmötet, det gick rätt så bra, haha han ba ja du kanske skall gå vett och ettiket för man kan inte tro att du är så tjejeg av dig haha satt fett predbent och bnen över kanten på fotöljen men han sa att det va okej så då får han skylla sig själv!
får se vad som händer idag, Städa vet jag i alla fall, kanske träffa charlotte och mikaela marion kanske kommer, och anna vet jag inte än och sen sa ja att ja skulle va med ottilia så har lovat rätt mycket,
Skall ha möte om två timmar och 10 minuter vid en prtoped men det blir nog bra
 men skall ut och kolla massa grejer på bilen som kan va bra och göra innan man åker eller va de nu är...

Allt känns inte så perfekt längre som jag tycker att det borde göra eller som det gjorde förut, vet inte kanske fick in en depp precis! men hoppas att det går över!
BTW haha idag bup ba fan kännde inte igen dig du har gott ner i vikt, tvisste inte vem ja skulle hämta!
Visserligen mycket fjäsk men kan va kul och höra sådant ibland också, men nu skall jag ut till pappa i garaget!
Pernilla jobbar idag tio plus i kantenSkriver senare

ewhgnoewerwgr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0