Dag två på lanet

Hellupp!
Sitter på minaelas dator för marion sitter på min just nu!
Skall se om det kanske slutar lagga pung ikväll på cs!
Mackan skall snart dra hem och visa upp sitt nylle och sedan komma tillbaka!
Idag har jag varit jätte duktig! jag och mikaela städade köket och sen så fick jag mackan att gå ut med mina soper och sen drog jag han mikaela och charlotte till tvättstugen och tvättade grymt mycket!
Skall nog ut dit snart igen, Ottilia och mikaela är nere vid konsum och köper cigg och ottilia skall dra vid tre igen.
Gu kan inte påstå att ja va så speciellt trevlig i morse när jag vaknade!
haha säger jag bara men nu skall jag dra till tvätt stugan!
Puss

Hanna Lindgren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0