Döm aldrig någon innan du dömt dig själv!

Hejsan!
idag försov jag mig och Ullabritt, alltså chefen kom och sa att hon skulle dra in lägenheten om jag inte sköter mig och kommer upp så nu har jag satt 3 klockor! på olika ställen!
kom till skolan, jag och Thea åt på pastabagnen sen lektion tyckte jag gjorde rätt bra ifrån mig faktiskt!
Sen sista lektionen tyckte jag inte att ja va värld så ja gick hem, pratade med mamma, sen kom Emma hit och vi snackade lite samtidigt ja plockade på rummet sen spelade vi guitarhero skit kul emma svidig i början på spelet att de laggar, bara för ja ledde över henne. Sen kom mamma och lämnade nässpray! mums!!!
Sen snackade jag med Anna samtidigt som ja städade och sen blev allt klaart!
Skönt skit ont i uvudet men brukar få det när tårarna rinner :(
Ottilia skall komma hit snart.
Vi skall se på andra avenyn och sen skall ja fixa lite med hennes dator och fixa några program :)
Hoppas att jag kommer upp i morogn nu bara för hon sa att hon kommer i morgon och kollar hahah!
Så nu håller ni tummarna för mig!
vet inte om ja är hungrig eller inte... mår inte alls pra på grund av all meddicin och allt som händer i min tillvaro, men får hooppas att det blir bättre, i morogn kommer den nya killen hit som skall bo här visserligen så vet jag ju redan vem det är. Han gick i min klass förra året. Just nu så sitter Filip och spelar Guitarhero. Skoj skoj.
Undra när man skall ut och köra med pappa igen då, och när man skall hem. I jul skall i alla fall min mamma lära mig hur man gör hemmagjorde köttbullar =) mums mamma scan brukar man säga men ja säger mamma Lindgrens äger!
haha

Döm aldrig någon innan du dömt dig själv!



hannalindgren2

Kommentarer
Postat av: DeiMo

Haha håller tummarna=)

2009-12-02 @ 18:21:31
Postat av: G-Goo

haha jag meed!

2009-12-02 @ 20:47:47
URL: http://grippsgo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0