Fötterna helt döda men allt känns på topp

Hejsan!
Lite seg på att blogga nu förtiden men kan bero på internet de laggar hela tiden och Hanna orkar veeerkliigen inte sitta och vänta i flera minuter för en sida skall öppnas men konstigt nog så är det bäst på kvällarna... kanske för att dom som äger det inte sitter på det.
Har inte hänt så mycket på dessa dagarna!
Packade upp dom sista kartongerna, aja alla förutom en men det är bara en massa krims krams som jag inte ens vet vart jag skall ha det!
Johan sov här i natt.
Mitt i natten så vaknade jag av att en av mina tre tavel listar ramlade ner och alla mina tavlor!
Visserligen så klarade sig allt men ändå¨jobbigt, fett seg idag på jobbet men skönt att det är över nu!
Nu är det tre dagar kvar i skolan sen är det 20 dagars lov! Rätt skönt att se fram i mot!
Marion och Anna va här förut idag. Hanna var dock jätte sviidig!
Ottilia kommer in till stan i morgon, skall sova hos mig :)
Sen skall jag till skolan medans hon skall ligga hemma och dryna och kolla på film, lyxigt hon har som får juv i måndags!
Anna kommer komma hit en liten stund för att säga hejdå och ta imot min beställning på vad jag vill ha i Thailand!
 det blir nog bra de.
Kanske se om Lill fille har lust att komma på fin besök :)

ewhgnoewerwgr

Kommentarer
Postat av: Filip

klart jag kan:D säg bara till när jag kan komma:) men i morgon den 16 kan jag inte. Kram<3

2009-12-15 @ 22:10:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0