Fredag fram och tillbaka

Hejsan småflickor och småpojkar :)

Idag har varit en slappis dag, vaknade jag och vonna skrev önskelista och sen ta de lite lugnt sen va de bussen till bup, det gick rätt bra! jag va glad så det blev lite kul :)
Sen drog jag och vonna in på drive in på max och sen hem och äta sen packa, Marion kom och kollade på och jag hade fetaste skallverken och sen skulle jag Ann, Marion och Pernilla dra och shoppa lite fett dyrt men fick i prencip de jag ville.
lite irriterad på idioter som inte bryr sig om andra!
 Folk som hindrar anndras flytt!!
Men nu verkar det vara okej igen!
Flytten på söndag är på nu igen!
Skall bli roligt.
Åt pizza ikväll och sen så kom Marion och jag gick hem till Jenna och drog några grogg och blev kallad för alkis fyllo fyllobult och fyllotrall och det ena och det andra som handlar om fyllo!
Tar inte åt mig utan skrattar bara.
Sen drog jag hem till Johan och som jag fortfarande är vid, just nu så är Sacke, Anna och Marion här ja och Johan såklart!
Snackade mad samanta förut så ja tror nästan allt är lugnt, min fina fylla har typ gott över så de e som de skall men känner mig ganska trött.
men skall nog gå och lägga mig snart skall upp tidigt i morgon har möte klockan tio men det är rätt okey.
Anna skall till Thailand snart så får väl skriva önskelistan snart :)
Sen skall jag jobba och innan dess så skall jag tvätta hu fick små maskiner för dom stora va upptagna under den tiden trååååkigt nog!
Nu är det cirkus möller på tv grymt jävla skönt sen skall jag väl ner i basen och sova! puss och godnatt
ewhgnoewerwgr

Kommentarer
Postat av: Anonym

babybaby! Snart är det söndag. Och du vet vad jag förväntar mig på tisdag ;)!!!!! RIS O KORVSTROGANOFFE!!!! Yadayadayada, älskar dig vännen! / OTTILIA

2009-12-11 @ 23:32:32
Postat av: Hanna Lindgren

haha bra där vännen!<33

2009-12-11 @ 23:50:31
URL: http://grippsgo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0