Godnatt och i morgon är det 4 dagar kvar! <33

Hejsan, detta inlägg skriver jag dock i mobilen:) som sagt idag hände inte så mycket efter att jag var hemma hos ottilia, idag blev det tacos på matsedeln. Det går ner men det var inte alls mycket, senare kom mikaeka och charlotte hit, charlotte skulle sno några filmer av mig men jag fick dom bästa men orkade verkligen inte kolla på myggan! Kollade på andra avenyn sen när dom hade gott. Rätt nice program om jag får säga det själv! Idioter som bara gör fel eller hotar i den serien, men det är en serie inget annat, sen har det väl inte hänt så mycket mer än att det är 4 dagar kvar tills jag flyttar på söndag och att jag glömde mina ikeakassor hemma hos Johan går. Skall springa upp i morgon och hämta dom :) scrubs på tv nu! Skit bra så nu skall jag sluta skriva, skriver i morgon om hur mötena gick. Puss och godnatt! / Hanna Lindgren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0