Godnatt!

Hejsan på er!
 idag va det en ren slapp dag!
 har misstankar om vad tomten kommer ge mig i julklapp för jag har fktiskt skött mig dessa sista 11 månaderna :) okej kanske inte precis alla men för den mesta delen :)
Anna och Marion ligger i min säng, men dom skall dra alldeles straxt och sen skall jag hoppa i säng, smörjde in mig med brun utan sol ikväll får se skall nog dra på något lager i morogn med men inte så det blir så där fläckigt men jag visar nästan för mesta delen bara benen.
Anna skall upp på jobbet och höra om jag kan få jobb i helgen! skönt att tjäna extra pengar!
Måste snacka med mamma om ja kan låna lite pengar av henne så man kan handla julklappar och att hon får tillbaka de sen, men nu skall jag sova!
 Godnatt!ewhgnoewerwgr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0