Grattis farfar 71!<3

Hejsan, kanske skall börja med att säga grattis till min farfar som fyller 71 idag :) Grattis farfar :)
Jag gick faktiskt upp i tid idag, va uppe 20 i 7, sen glida runt för att inte lägga mig i sängen och sen somna. kollade på julkalendern, fyfan va den är världelös!
skolan idag, sen skulle jag äta med pappa. övningskörde till sunes och sen tillbaka till skolan, haha pappa ba shit glömde bort att du övningskör, haha tror han börjar bli van och tror ja har körkort och sen när jag har det så tror han väl att jag övningskör. haha.
Sen tillbaka till skolan fick damå på en uppgift de va två fjortiskillar på bilden!
IDIOTER! och Fjortismappe är på G också haha.
Grency lede upp till ytan idag, trevligt snack...
Just nu så sitter Anna och Marion här. Förut idag så ville väl Johan.P. se va ja har och han har.. tror nog jag vänn rätt överlägset!
Nya killen kom idag då, men jag drog för ja skulle till farfar, vet inte om Ottilia kommer hit sen får se.
SOS-Gute ikväll! Sista avsnittet bara måste se! men nu skall jag umgås med Anna eftersom Marion bara sitter vid Guitarhero!:P

puss på er

hannalindgren2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0