Hård dag på jobbet!

Hejsan idag gick jag upp med en jävla gång när klockan ringde! känns rätt skönt nu men egentligen så vill man ju ligga kvar och dryna sig lite!
fick ner 2012 igår jippie! men ingen svensk text¨, men det funkar!
Hård dag på jobbet idag som sagt! springa som bara den och inte alls roligt sällskap, men i morgon kommer Sussanne då blir det kul :)
Kom i mina gammla kockbyxor igen som jag hade för två år sedan! sitter lite spännt vid låren men får banta lite till:)
Tror nog ja skall kiila upp till Borre ikväll! Saknar han nu ju, så länge sedan.
 Sen kanske Charlotte skall komma hit för hon behöver en film och sen skulle hon tydligen ta alla mina andra filmer:P
I morgon samma ös! hudahuda!
Nej nu ändrade hon sig Charlotte kommer i morgon,
Ikväll skall ja laga mat det står ris och korvstroganoff på matsedeln ikväll!

ewhgnoewerwgr

Kommentarer
Postat av: ottilia

ÅHNEJ! Riktigt dåligt att INTE bjuda in mig när du gör din berömda ris o nöffnöff:'(!!!!!

haha :( Här får man nöja sig med pasta o bacon:(

Älskar dig

2009-12-07 @ 18:04:02
Postat av: Hanna Lindgren

Men älskling ja lovar dig att ja skall bjuda dig på det när ja flyttar till lägenhet!

2009-12-07 @ 20:11:40
URL: http://grippsgo.blogg.se/
Postat av: Ottilia

BRA! Det kommer jag komma ihåg och jag lovar skall ta in det i mobilen som alarm också :D:D:D:D

<33333

2009-12-08 @ 00:14:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0