Hiss och diss

Hejsan och Godmorgon!
nu är det dags för hissa och dissa!
just nu känns det som om jag har tusen tankar om hiss och diss, men skall se hur det blir

Hissa,
Jag vill hissa mina tankar,
Jag vill hissa spotify
Jag vill hissa mina vänner som alltid finns där!
Jag vill hissa personalen!
Jag vill hissa Skype!
Dissa,
Jag vill dissa elektronik
Jag vill dissa idioter
Jag vill dissa elgiganten
jag vill dissa blogg´s uploadsida only 8kb när de e mindre än så.



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jobbiga lägen, datorn åkte in på service, och jag kan inte laddda upp mian hissa och dissa ilder i bloggen! kan inte äns lägga upp en bild på mig skall snacka med ottilia senare när h0on vaknar så får jag se hur det blir, fett jobbigt att inte kunna sova men till slut så!
Skype bara börja använda de, de e värt guld!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0