Igår och idag

Hejsan angående igår, precis inna ja skulle möta Mackan så sa marion att hon skulle iväg suck på den elefanten, så ja fick va med han själv, det va som en pinsam tystnad men ändå inte,
Vi skulle spela guitarhero men då är mitt minneskort fullt så alla låtarna försvinner typ vettifan om de gjorde de på de andra guitarhero, faktum med att de är det ända som vi spelar på ps2. haha
Charlotte, Mikaela och Rebecka som hit sen igår och kollade och drog där runt 11- 12 vi spelade kort och skrattade fett mycket!
Charlotte skulle spova hos mig, kompisen börjar nog vakna till nu.
Idag händer väl inte så mycket mer än att sitta vid datorn, men jag kanske skall ut och åka pulka med pappsen :)
Hahahah, man skall vara barn så länge man kan!
Idag när jag vaknade så städade jag faktiskt köket, kaklet spisen och diskade och skit JIF I MITT HJÄRTA!
Så nu skal jag nog gå på mina skor med d medlet de står de skall funka!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0