Julafton!

Hejsan!
Julafton idag, saknar mina kära vänner och så vidare, rätt nice julfrukost med mormor och Lasse sen kommer farmor och farfar på jullunch sen får vi lite julklappar av dom, fick allt jag ville ha av farmor och farfar,
Sen är de Kalle ankas jul och sen är det julklapps utdelning


Årets:
200 kr
En rosa lampa
En hjärtkudde
En godispåse
En morgonrock
Hår massage
Mascara
Guitarhero 5
Ett par hello kitty strumpor.
Mitt favoritpåslakan sett!


Sen sa pappa att han kirrar internet under ett år!
 fyfan va sönt!

Faktum med att jag saknar min lägenhet hemma på gråbo nu!
 vill bara hem till den,... får dra men känner mig så taskig om ja sticker för vem vill va själv på en fredag!?
I morgon är det gym sen kan man kanske dra hem och sen så är det -shopping med Jessica och Morsan :)

Kommentarer
Postat av: Agge

Nice klappar ! ;)

2009-12-25 @ 12:25:27
Postat av: Hanna Lindgren

Jodu de va fett niice!

2009-12-25 @ 17:56:15
URL: http://grippsgo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0