Mackan kommer till stan ikväll :)

Hejs på er era fisgrisar!
Sitter som sagt i nördhörnan och Mackan är på väg hem till mig, stackarn som får gå från bussstationen!
Marion borde bli disktant, hon diskade idag på jobbet sen hem till mig och diska allt i min lägenhet!
Charlotte skall sova här i natt! kommer bli kul kul :)
Mikaela och Rebecka skall komma också och kolla på den nya lägenheten, det lär bli kul ikväll, mycket skratt hoppas jag på!
Idag! första gången någon tror ja inte är gottlänning eller att jag är knarkare, haha Mackan trodde ja kom från sthlm! hade varit nice men tytvärr:(
haha ja vill dra till med att asgarv på tre eller något!
haha nu lyssnar flickorna på Peter Hallberg låten! stört skön!
Marion min sambo, så fin nu när hon haft halva min hårsprayflaska, :P

Men nu skall ja kolla vidare, lite knas att flumiga människor börja kommentera bloggen, inget ja stör mig på mer än att ja inte fattar om dom e seriösa eller inte, haha
 Puss
ewhgnoewerwgr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0