mysdagen

hejsan
 utvilad och klar sov  12-13 timmar i natt, de behövde jag!
försöker hitta en låt som e  med i shrek Carla Bruni – you belong to me
men de skall va en kille som sjunger men hittar den inte!
ikväll kommer ottilia hit och skall sova mysigt, va länge sen i morgon e de en vecka sen vi lekte =)
satt och hade vettigt snack med Pernilla idag om hur mycket jag mognat och´om hemma hur bra de är och hur det säkert hade varit om jag inte flyttade hit till detta  (skitboende) haha
har ätit farmors kolpuddig fyfan va den är god!!
Den blir man fin i mn av Ottilia :D
snackar med M:Baloo rätt chilli.
funderar på vilken dag man skall fixa julklapparna till mamma, pappa, syrran och farmor och farfar... det får nog bli snart det.
haha igår sa ja min önskelista till farmor och farfar.
HANNAS ÖNSKELISTA 2009
* En skarvsladd


haha kom inte på mer xD
 skriver mer sen
/Puss hanna

Kommentarer
Postat av: ottilia

du är allt bara föär jävla SÖT du!!!!!

2009-12-05 @ 18:00:10
Postat av: Hanna Lindgren

Visst är jag :)

2009-12-05 @ 22:53:21
URL: http://grippsgo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0