Nattens lan är fortfarande igång!

Haha Natten är lång!
Har blivit mycket skratt!
Mycket aggresivt!
 Fixade två cs acc, och spelade med Mackan Mikaela och Charlotte, Skojj skojj! men tyvärr så laggar mitt cs pung! tråkigt nog skall nog bjuda in tobbles så skall han få fixa det åt mig!
Sen blev de massage ett tag jag fick massage av Mackan, haha ja skall tydligen känna mig stolt för ja e den första  bruden som han masserar :)
 och nu kom tobbe och skall spela lite cs med mig och mackan :)
Lotta och Mikaela ligger och masserar varandra inne i sovrummet, Ottilia kommer snart, eller ja hon kommer vid tio, hu hoppas man är vaken då!
men nu skall jag spela puss

Hanna Lindgren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0