Sluta heila jävla rasist!

Hejsan!
Fett segt idag på jobbet! Skit ont i fötterna men det funkade längtade bara efter att få sluta sen ledig i morgon och skola på torsdag sen ledig på fredag eller ja ledig och ledig två möten på onsdag och sen två möten på fredag! kanske inte dom roligaste mötena men fan det funkar!
 Ligger hemma hos ottilia och lyssnar på skön musik medans ottilia kollar lite på min telefon och skickar över bilder till sin telefon!
Idag spelar fjollifjoll calle på ica maxi.
Denna texten har ingenting med "calle att göra"

Tycker att du kan komma till mig den dagen som du inser att du har gjort fel.
sluta ringa runt till andra för att klanka ner på mig!
Du vet exakt hur jag har haft det och hur jag är som person och vad jag tänder till på!
Och du vet precis hur mycket jag har lugnat ner mig och du vet att ja sköter mig som fan så jag fattar inte vafan du håller på med!
Du beter dig så jävla omoget! Och att du ens har mage till att dra till Hanna Lindgren!
Fyfan! Du har alltid varit trevlig i mot mig och ja har alltid gillat dig men nu vettifan! du sjunker bara mer och mer i mina ögon!


Älskar diig ottilia


ewhgnoewerwgr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0