Söndag mesta avklarat

Godmorgon på er alla!
natten va lugn, skönt att sova men som vanligt så kom jag nog efter i sömnen men det får väl funka bara att gå och lägga sig tidigt:)
gick faktiskt upp med en gång när klockan ringde idag och jag får bara mer och mer guldstjärnor i kanten! skönt !
12 dagar kvar till lägenheten men som sagt finns bara en sak jag är orolig över och det är internet! måste övertala pappa snart att jag behöver internet eller jaa att beställa det sen sätta lösenord på skiten! alla är ju som inavel på internet i dessa lägenheter. haha
Pratade med johan igår, hoppas man får in stor och svart vit palestinasjal!
hihi, undra vad som händer idag kanske plocka lite lätt på rummet?
haha camade med baloo förut och han ba oj ahha ja blev ju då skit sur och undrade vafan han skrattade åt och de va ju att jag snubblade på ottilias ciggpaket som låg på golvet haha hur fan kan man snubbla på ett ciggpaket de trampar man ju bara över men aja det är väl bara jag som lyckas med det ;)
Avklarat det mesta idag tror jag eller så är jag redan klar med allt har planerat de är väl det man skall göra!

ewhgnoewerwgr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0