Söndag smäller det kanske

Hejsan!
Jag,Marion och Pernilla packade upp mina och Filips saker som vi skall ha i våra lägenheter :)
Min lägenhet skall inredas afrekanskt (stavning)
Har fått fett med saker!
Skall tydligen flytta in redan på söndag! Fyfan va skönt, men just nu så är jag så jävla orolig för mitt golv här på gråbo, har en god känsla över att jag kommer få betala skiten! huvahuva!
Men nu va Pernilla precis inne på mitt rum och kollade och jag kommer inte få betala skiten! YES!
Alltså Hon och jag siktar på att söndagnatt sover ja i min lägenhet! ja skall hjälpa henne som bara den! Nu skall jag visa vad Hanna Lindgren går för!
Skall upp till Johan nu skall se vad han har köpt till sin syster!

ewhgnoewerwgr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0