Tankar runt nyår!

Hejsan sitter hemma hos mamma och pappa nu och har precis badat balja!
 Först började vi med att äta gott inne vid Jessica och Håkan, mums va gott det va!
Sen gick jag och pappa och fixade med internet men när vi skulle beställa så fattade vi absolut ingenting så pappa skall ringa tele2 tror jag på måndag. drygt att vänta så länge!
Johan skall ha sitt internet den andra liksom datorn med, som jag säkert lär åka på och bära!
Just nu känner mig lite drunken men det går nog över snart, skall ringa marion snart med och sen försöka få tag på Mackan... Fan saknar grabben och i morgon så åker han på någon skidresa och lämnar mig helt ensamen och kvar på gotland!
Sen när han kommer hem så skall vi ha guitarhero kväll och sen skall han sova hos mig har jag bestämmt.
Men denna kvällen än så länge känner jag att det är rätt okej jag har mina cider jag har min familj minus min syster som tråkigt och roligt nog är i Kina, önskar henne all lycka till!
Någon som har något nyårslöfte?
Mitt nyårslöfte är att 2010 skall bli bättre än vad 2009 blev, och då kan jag dock meddela att 2009 va ett jävligt bra år!
Men det finns så mycket jag skall göra!
 Jag skall välja linje
Jag skall fica sommarjobb
Jag skall fixa körkortet
Jag skall fixa allt

Jag känner att allt jag sagt skall va mitt nyårslöfte är att allt skall vara bra men jag har lärt mig en sak nu, att man kan inte leva utan att bråka! Klart alla bråkar någon gång! ingenting man kan leva utan! man kan knappast hoppa över dom eller så, men man kan alltid säga att detta året skall jag verkligen kämpa och stå i för att 2010 skall bli mycket bättre och för mig så känns det knappt som om det är nyår! kommer ihåg förra fyfan, men men nu är det nya tankar nytt humör och nya vänner och ny energi!
Ny kärlek ny respekt ny upplevelse, NYTT ÅR!


Kommentarer
Postat av: ottilia

älskar dig, puss

2010-01-01 @ 01:01:22
Postat av: Hanna Lindgren

2010-01-01 @ 02:54:35
Postat av: Hanna Lindgren

Älskar dig också!<33

2010-01-01 @ 02:55:09
URL: http://grippsgo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0