Till min underbara mamma!<33

Detta blogginlägg är tillägnat min kära mor!

Förlåt mamma för jag betet mig som jag gjorde, vet inte varför, men jag är medveten om vilket as jag verkligen varit!
sen jag flyttade hit så känner jag verkligen hur mycket jag mognat och kan sätta eett finger på sakar och ting!
nu är jag 17 år och skulle nästan kunna göra vad som för att få va hemma och se efter er!
Får så stora skuldkänslor när jag skall flytta ut till egen lägenhet nu att jag verkligen överger er!
 Men vill inte att ni skall känna så!
Det bästa jag vet är när du ringer eller kommer och stöttar mig när jag mår dåligt och att du verkligen finns där för mig och kramar mig och säger dessa vettiga ord som jag sedan tar med mig i min ryggsäck!
Jag vill inte ens tänka på hur det hade varit om jag inte hade flyttat hit! men du skall veta att jag Älskar dig till tusen även vi haft våra taskiga tider, men jag har lärt mig att leva med dom och kasta dom dåliga sakerna i papperskorgon och gott vidare!
Du är en mamma att vara stolt över!
Älskar diig!

ewhgnoewerwgr

Kommentarer
Postat av: mamma mu

älskar dig med

2009-12-06 @ 15:52:38
Postat av: Hanna Lindgren

:)<33

2009-12-06 @ 15:56:44
URL: http://grippsgo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0