Till min underbara pappa!<33

Detta blogginlägget är tillängnat till min pappa!

Förlåt för dessa dåliga stunder vi haft när man tittar tillbaka!
Men jag tänker bara på dom bra stunderna vi haft!
Du har ställt upp på mgi som fan när jag verkligen behövt dig!
Du och jag våra långa snack i hamocken och på msn hur mycket vi älskar varandra och hur starka vi är som gott igenom dessa dåliga tiden och lämnat dom bakom ryggen på oss.
Tycker du är jätte stark som ändå stått ut med mig när jag varit som värst och vill bara be om ursäkt för hur jag va då, Ingenting som jag riktigt kan förklara hur varför det blev så men alla mina ord skall du veta betyder mycket!
Mina tre ord betyder mer än tusen! " Jag älskar dig!"
Det ända jag saknar är att få umgås med dig mer! tycker det är jätte kul när vi umgås tex övningskör eller så och när jag får dig le eller att jag får dig att skratta! det stärker mig själv och det gör mig lycklig!
Nu skall jag nog sluta skriva innan tårarna börjar rinna men du är världens bästa pappa och jag kommer alltid älska dig oavsätt vad!

Du är en pappa att vara stolt över! och det kommer jag alltid att vara också!

ewhgnoewerwgr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0