Grattis Ottilia Hult 17

Hejsan svejsan, just nu så ligger jag i min såkallade säng hemma hos ottilia medans hon ligger på sin madrass på golvet, allt är i sin årdning, rummet ser ut som skit,:P
Ottilia är inne på facebook medans hon pratar i telefon med jossan och säger att han e dum i huvudet mer säger hon inte.
men denna dagen är ine som alla andra dagar utan idag för precis 17 år sedan så pressade Anette Hult ut ett missfoster som skulle heta Ottilia Hult, så alltså idag fyller min lilla älsklings otto 17 :) 1 år kvar ;) hahaha
 medans jag får gå och vänta på min dag, visserligen så fick ottilia sin present av mig mycke tidigare en beräknat men men vad spelar det för roll?
årets present till Ottilia ääääääääääääääär: 64 Toarullar:P har skall det in till stan och skiites ser jag xD
men jag vet faktiskt inte om hon skall använda dom för hon säger att det är hennes pojkvänn och skit.
och i natt när vi skulle gå och lägga oss så sa hon jaa juste jag behöver min man här så hon har sovit med den där toalett balen och i morse när jag vaknade och kollade mig runt så såg jag att den forotfarande låg i sängen haha.
jag vill att ottilias mamma och pappa skall komma så jag får se vad som skall ge till ottilia xD
 nej men nu skall jag skrika på ottilia som ja brukar : NYTT INLÄGG!
haha men skall taggish now :P

/ HannaLindgreN

Kommentarer
Postat av: ottiliahulti.blogg.se

DU ÄR VÄRDENS UNDERBARASTE KOMPIS OCH JAG ÄLSKAR ÄLSKAR DIIIIIIG!!!!!!!!!!!

2009-07-20 @ 16:22:02
Postat av: Grippsgo

Älskar dig meeed<3333333333

2009-07-20 @ 16:25:49
URL: http://grippsgo.blogg.se/
Postat av: ottiliahulti.blogg.se

UPPDATERING HANNATACK!

2009-07-27 @ 16:16:35
Postat av: neah

Naaw gulligt! :P

2009-07-30 @ 17:13:01
URL: http://badgirlslikebadboys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0