Kort dag

Hejsan, idag så har jag bara sovit bort hela jävla dagen :p jag och charlotte kunde inte sova så vi var vakna tills 10 på morgonen! :p vi satt och kollade på linas kvälls dagbok och 2:37 och rallybrudar haha helt jävla lost i linaskvälls dagbok, danne är så jävla snygg och nu så mobbar Mikaela och charlotte mig . En kille på lagret tycker att han ses ut som danne och frågar hela tiden om jag inte skall ragga lite på han och skit. :s saknar mathias :( vaknade klockan 6 ikväll haha trött trött trött, och mohammed sa att han skulle väcka mig klockan 9 i morgon, så man får väl se om man pallar haha, godnatt. / HannaLindgreN

Kommentarer
Postat av: ottilia

då får du väl raggar lite på danne wannbe om han vill dt då, haha ;)

2009-07-10 @ 00:41:26
Postat av: Grippsgo

men omg e du rolig eller han e typ 30 eller ngt :O han jobbar på lagret och burkar vara på hemses fritidsgård :O

2009-07-10 @ 12:21:47
URL: http://grippsgo.blogg.se/
Postat av: ottilia

hahaha ja tror ja vet vem, dem e rätt lika xD

2009-07-10 @ 13:42:10
Postat av: ottilia

hahaha ja tror ja vet vem, dem e rätt lika xD

2009-07-10 @ 13:42:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0