Marcus

Marcus min Marcus,
Hmm.. låt säga att snart så kommer jag att komma up till dig, och jag vet att alla mina andra polare är så jävla negativa eftersom du inte bor här på gotland, men asså, man måste göra saker ibland här i livet. jag pallar inte vara som alla andra längre, jag gör mitt och upptäcker själv om det skall fortsätta vara så.
Marcus kom in som en ängel i mitt liv, du får mig att skratta och le någonting som jag inte gjort på länge, du skiner upp min dag och jag orkar faktiskt göra saker iställer för att bara sitta framför datorn och glo.
Kämpar och jobbar allt för att kunna komma upp till dig och träffa dig IRL
Varje gång som det känns hårt och ja tänker att nu länger jag ner skiten så får jag upp en bild i huvudet på dig och bara fortsätter, det kanske låter gay men vafan. jag kan inte förklara mina känslor så jävla pass bra eftersom jag inte vill bli sårad.,
Hoppas!
saknar diig!

Snart kommer jag:D

Kommentarer
Postat av: ottilia

jag e INTE negativ mot det iijallafall:D

2009-07-16 @ 18:04:20
Postat av: Grippsgo

nej jag vet du vill att jag skall satsa men det finns vissa som har den damp syndromen xd

2009-07-16 @ 18:05:26
URL: http://grippsgo.blogg.se/
Postat av: Anonym

SKIT I DAMP:D

2009-07-16 @ 18:19:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0