Saknar min säng!

jag har sovit hemma i natt och fyfan va jobbigt det var att sova i den sängen, skit liten :P
 det var myspys på kvällen helka familjen kollade på film nere vid tv:n ända tills pappa somnade och sen så gick vi bara och la oss, dom ilf inte jagh, ja kunde inte sova men jag satt inte vid internet även om jag hade det, känner mig duktig =)

vaknade av att min älskade systrer hoppade på mig då var ja inte så glad sen degade jag hur länge som hällst tills jag tog tag i mog själv och drog hem till christoffer, de va skit kul vi kollade på någon jävla film  bajtad av the epik, men men hahah kommer inte ihåg vad den ehter bara men den va värd att se, måste fixa den :D

Saknar bara min säng nu!
Idag när jag vaknade så fick jag veta att jag hade kommit in på en linje,
gymnasiumet på donner foto media.
Jag skickade sms till Ottilia som hade kommit in på precis samma haha
5 underbara år tillsammans :D

Kommentarer
Postat av: ottilia

2 år har gått, 3 år till skall det bli! Älskar dig så jävla mkt, du är verkligen som en syster<33

2009-07-06 @ 21:44:06
Postat av: Willda

Jahman, det lär bli Naajs, koffe har exakt likadan humor som oss fast mycket mycket roligare så vi lär flippa sönder!! Haha

2009-07-10 @ 00:28:31
URL: http://grippsgo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0