String på moppen

Idag skulle jag och ottilia bada jag hade tänkt att bara bada i mina trosor på mig men när jag precis skall klä av mig mina kortbyxor och min tröja så kommer det fett med ungdomar eller småbarn kanske det var som var med på någont häst läger typ eller vafan det nu var. så det var ju bara att skita i den ideen.
så jag fick bada med mina kläder men sen när vi skulle åka hem så hade jag bara string på mig och ottilia vägrade först att köra mig eftersom vi skulle åka förbi  polarna och ovännerna på behandlingshemmet i alskog men men. jag vägrade sätta på mig en blöt tröja så hon va bara tvungen att köra mig!
när vi kommer till en korsning så kommer en traktor som egentligen har förtur men det tyckte väl inte den där jävla traktorn så han slkäppte före mig coh ottilia så han fick se min rumpa :(
och ottilia höll på att dö av skratt! haha men jag svär det va värt det  på en sida eftersom det var så jävla varmt så fläktade det jävligt skönt men man kännde sig jävligt naken när man bara sitter i string på moppen och ingen bh eller någontign !
knas knas men vi fick oss ett gott skratt och det fick säkert dom där två killarna i traktorn också =)

Peace

/ HannaLindgreN

Kommentarer
Postat av: neah

Hahah låter roligt du! :P<3

2009-07-06 @ 14:35:49
URL: http://linneateresamarialindsrom.blogg.se/
Postat av: Hanna

hihi, de va det men ändå jävligt pinsamt :P

2009-07-06 @ 19:48:15
URL: http://grippsgo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0