Uppdatering igen

Hejs svejs, uppdatering igen eller vad säger ni? det låter väl ganska bra, för klart ni vill veta vad jag gör om dagarna =D
Sist jag skrev något inlägg vad när ottilia fyllde 7 ehem oj jag menar 17 men inte så speciellt stor skillnad  ( tihi )
under dessa veckorna så har Grippsgo bara varit i stan, chillat.
tyvärr så fungerar inte mitt internet på gråbo tråkigt nog :( så jag har varit mycket med kompisar nu, tror knappast att jag har varit så här social på år asså! Jag och lollo har skapat större kontakt,
 vi har varit med jimmy och pop. Saknar min lilla gubbe:( Jimmy asså :)
alltså jag och lollo och charlotte har badat massor förutom dom dagarna som lotta inte har jobbat, lollo och jag har drucit tre dagar i rad om man skall vara petig, men det va inte så effektift men dom två sista dagarna va inte så speciellt roliga att ha att göra med. jag har jobbat två dagar irad, måste ju börja dra in lite pengar nu när man skall till stockholm men men dom försvinner väl lika fort eftersom man har så jävla mycket med skulder men men jag skall inte klaga min lillebror hade det värre, skulder på över 2000 kr men han skall vara glad att dom är borta nu, därför han inte tycker så speciellt synd om mig nu, haha (snyft snyft)! När jag och Lollo drack i tisdags, vi tänkte att spriten skulle ta slut men vi hade ingen stans att vara eftersom Lollo inte ville vara hemma hos Pop, knas brudjävel det där haha, så vi satte oss vid dagiset kabyssen där vid gråbo coh drack tyvärr va lollo en segis på att dricka och tålde inte lika mycket som jag gjorde men dagen innan så var det precis tvärt om, då frågade Lollo mig,  "- Är du på fest humör hanna?" då svarar jag "-Neej absolut inte men vafan man får väl ställa upp lite:P" då började hon skratta, men men spriten tog slut och vi bestämmde oss för att dra ner till kallis och ada med charlotte och på vägen ner träffade vi på strå och Therese som också ville bada allt va frid och fröjd ända tills hanna låg och halv sov på bryggan och när hon kom upp så däckade hon men efter ett tag när folk fick liv i mig så satte jag mig på ett lamm, jag va på klädd och allting redo för att ta mig upp för backorna , tro inte att jag då rammlar baklänges när ingen håller koll på mig så jag skrapar upp min armbåke och mina knogar, ( dagsläget på mina knogar = smärta!!!!) men men jag kan inte skylla på någon annan en mig själv. sen stod julia och höll i mig hela tiden medans jag vinglade fram och tillbaka på det där satans jävla lammet! Sen kom det några från skåne och frågade om tändare och där tände det till för mig, satans jävla turisten går en verkligen på nerverna och senade kom det fram en kille från stockholm och frågade om någon av oss hade en cigg att bjuda på då frågade jag han hur gammal han va och då började han bli kaxig så då blev jag sur för det med och tyckte att han kunde köpa sina egna ciggarettet stället för att runera oss gotlänningar och skit men men tog mig hem senare på kvällen i alla fall :) sedan jobbade jag hela dagen efter. sedan irngde ottilia och bad mig komma och jag blev sne för hon frågade hela tiden eller frågade och frågade hon TJATADE hela tiden knaaaaaaaaas tantoo:P men men tänkte jag har inget internet men det har hon haha men detta handlar inte om någon utnyttning utan att hon ber mig komma ut bara,så igår skrattade vi bara och hade det kul och ikväll så va vi i Burs och kollade på kell och dan som kör mjölkrappen haha det söög haha för dom spelade aldrig den låten, det var buffe också och likadant med det så sög den väldigt hårt'! det fick bli köttbullar och mjellums :D sen glass till efterrätt sen ville jag ocg ottilia och hennes lillebror och hennes pappa hem så det var bara att ringa robin Walin haha:D
nu ligger jag i sängen hemma hos ottilia och har absolut inget annat för mig en att snacka med Isak pettersson:P rolik kille det faktim e att vi kännt varandra jävligt länge, hmm låt säga kanske 9 år iår :D hahasnart 10 du lilla gubben, Snart skall jag och ottilia till stockholm by the way och en till kommentar på skiten i Busr va att det började spöregna mitt upp i allt och sjävlklart så sitter jag alltid där det inte finns tak :S pissigt blööt :(
Skall sluta skriva nu för nu har jag ont i armen
/ HannaLindgreN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0