Uppdatering

Hejsan, inte skrivit på ett tag, hänt ganske mycket också.
för mig så känns det som om det har skitit sig mellan Marcus, fråga mig inte varför.
Hanna försöker jobba ihop pengar så hon kan komma till stockholm och eventuellt träffa Marcus,
Igår sp drog jag och ottilia hem till Tobbles i Eskelhem och hade skit rooligt, sen när klockan typ va 4 så bestämmde vi oss för att vi skulle ta och bada =D så tobbe cyklade och jag och Ottilia åkte moppe, jag klagade hela jävla tiden för jag hade så jävla ont i röven, jag svär de va fan den näst värsta smärtan i hela mitt liv eftersom man inte bara kan gå av utan skall sitta där och liida tills men äntligen får gå av.
innan så satt jag och tobbe och Ottilia på skolan där i eskelhem och sen åkte vi linbana och satt där och snackade fett länge,

nej men jag hoppas verkligen att jag kommer upp till stovkholm!
lääääängtar.

Kommentarer
Postat av: ottiliahulti.blogg.se

glass i äckelhemD

2009-07-19 @ 21:21:34
Postat av: kung i söderhamn

hade du så ont att du fick hela mopeden upp i röven eller;)

2009-07-30 @ 23:18:37
Postat av: Grippsgo

haha neej du det fick jag inte men satan va ont det gjorde asså! ville fan bara döö för det tillfället :P

2009-07-31 @ 20:27:46
URL: http://grippsgo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0