sammanfattning under dessa dagarna

Hejsan nu har jag inte varit inne på dom senaste dagana, eller ja jag har inte pallat skriva ett blogg inlägg.
 men nu skall jag göra det. klockan är nu 02:40
jag ligger här  i sängen hemma hos ottilia medans hon ligger på en madras nere på golvet  bara för hon har ont i ryggen.
Dom senaste dagarna har väl inte varit så mycket.
jag har varit med Ottilia hela tiden hon sov hos mig i två nätter och sedan när hon skulle åka hem så följde jag med henne hem till alskog och detta blir då min andra natt som jag sover här, vi har skrattat som bara den och trott att jag skulle dö för jag inte fick någon luft så mycket som jag skrattade.
Jag hittade en kille inne på pea i fredags och började prata med han inne på msn. idag så är han den vackraste i mina ögon, nej kanske inte det vackraste eftersom ja inte känner honom så bra, men han betyder grymt mycket för mig och han gör mig så jävla glad, tror hjärtat bultar lite fortare när jag tänker på honom. så vi har bara suttit och snackat i dygn..
Det är stockholms veckan nu också, undra hur detta skall gå...
Måste dicka någon gång på denna veckan inte för jag bestämmer  som alla andra fjortisar gör men men någon gång kan man väl ändå förfan släppa loss!
Skall snacka med pappa och mamma och kolla om jag och ottilia kan åka upp till stockholm innan skolan börjar. hade varit väldigt roligt att åka upp med min snäcka helt ensam till stockholm under en dag eller så...  och då skall jag passa på att träffa marcus:)
 men nu tror jag nästan att jag skall sätnga ner allt. Ottilias mammas dator låter som en damsugare som stängs av och knäpps på xD knas dom behöver en ny :D
men men godnatt för hanna


/Hanna LindgreL <3 Marcus NordahL

Kommentarer
Postat av: ottilia

älskar dig

2009-07-14 @ 03:00:23
Postat av: Grippsgo

Älskar dig också<3

2009-07-15 @ 12:27:51
URL: http://grippsgo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0