Charlotte fyller 16

Grattis charlotte på 16 års dagen :)
hoppas att du får många fina pressenter,
idag har jag bara vaknat och sen drog man igång med städningen :P
somnade klockan 4-halv 5 i natt, hur mycket jag en försökte somna så gick det inte, det var helt hopplöst, igår satt jag i kanske en timme och försökte kolla upp hur man fixade om sin egna blogg, men jag tyckte inte att jag kom någon vidare vart med det, jag får helt enkelt vänta tills min ottilia kommer ner till gotland igen, om hon någonsin kommer göra det,
I dagsläget så känner jag mig rätt dissad i alla fall om vad hon sa i telefonen till mig igår,
hon höll på att dö av skratt när jag berättade att jag hade fått två ragg på två dagar, men helt fel folk, haha det är en dag idag också, :P haha, jahdu, vad skall man hitta på? klockan är 13:00 om tre timmar är jag bjuden på kalas med saft och bullar hemma hos charlotte :)
kanske kommer ett nytt inlägg ikväll igen :P

/ HannaLindgreN

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha Gumman jag kommer hem snart.

Och jag SAKNAR dig :(<3

Ottilia

2009-06-24 @ 17:01:22
URL: http://ottiliahulti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0