22 dagar kvar till lägenhet!

Hej bloggen!
va hemma från skolan idag, egentligen ingen klok andledning tror jag...
trött som attan vet inte vad det kan vara för fel för idag har ja kanske sovit 12 timmar!
ja som alltid sover 10 för att vara utvidad... men men det kanske behövdes, snart skall soc tanten komma hit.
sen skall jag och mohammed plocka isär min dator och sen plocka ihop den igen allt för att en skruv e borta i hårddisken och den andra sitter knappt fast! jobbigt läge...
Sen skall jag och ottilia tydligen träffa Fillepille, får se hur långe jag orkar, ibland känner jag mig verkligen som den mest osociala kompisen, haha sover hela tiden.
Bajs på alla just nu känns det som. det skulle vara brakar fest på fredag alltså i mrogon, men det finns inte en jävel somkan fixa dricka, jag gräver min grop och dör grymt tråkigt, för denna festen har varit planerad i kanske en månad då känns det extra surt!

hannalindgren2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0