Botten är synlig

Hejsan!
 inte skrivit nu på ett tag... eller vet inte,... verkar inte ha så pass stor koll på mitt liv nu känns de som, ikväll kom Ottilia hit, sen fick vi damp och drog hem till David. Kollade Scrubs och chillade sen höra på när han snackade med någon polare haha. bästa sättet att svara på i telefon  -"Du luktar konstigt!" ja höll på att dö av skratt!
om ja inte nämde de så blir det lägenhet för mig. senast den 18 December! skönt som bara den!
Nya meddiciner som spelar sina spratt! får se hur jag skall göra blir helt galen idag hade jag stekpannan på i 40 minuyter utan att den blev varm så blev ja skit sur och höll på att börja gråta! känns rätt värdelöst när man skall gå i skolan då!
Tog vaccin idag mot sviniis! gjorde faktiskt ont!
ont i armen nu, somnade när ja kom hem va också "sjuk" så slapp att städa:D skönt men skall inte skryta om att mitt rum e så speciellt vackert! =) lånat Davids hådddisk så nu e det filmer som gäller!!!:D
skall troligt vis träffa fille pille som verkligen gick mig på nerverna idag, får se hur ja känner mig i morgon.
Puss på er

hannalindgren2


Kommentarer
Postat av: ottilia

höj du! Snart är det dax, artonde december baby ;)!!

2009-11-26 @ 09:08:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0