Dagen glider sagta mot sitt slut

Hejsan fortfarande hemma på stjärtgatan. idag har jag övningskört, fett läskigt och emma har gjort en ny blogg, och vi gjorde en överraskningsmiddag till pappa och nu e de en efterrätt sen när mamma kommer hem men pappa vet redan om de för han sitter i vardagsrummet, men det blir väl kul ändå.
hoppas allting verkligen löser sig ikväll, för jag orkar personligen inte, skall se om ja träffar flickorna, haha anna skall ge mig en frukt koktail burk som dom har uppe på resturangen den e grymt stor satan hur skall jag palla dra i mig det!?

/HannaLindgreN


Kommentarer
Postat av: Anonym

inga problem för dig att få i dig den säger jag bara

2009-11-09 @ 13:43:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0